fapeox

Direktlänk till inlägg 26 november 2013

Ridlektionen igår!

Av Moa Johansson Tobias Johansson - 26 november 2013 20:03

Igår fick jag rida Janou, förra gången jag red henne så gick det verkligen uruselt. Hela passet var lixom en dragkamp från början.
Men denna gång hade jag tänkt igenom lite på hur jag skulle göra, det gick faktiskt mycket bättre. Sista galoppen kändes skit fin och hon blev mycket mjukare och rundare. Jag är iallafall riktigt nöjd! Längtar tills nästa gång, hoppas jag får rida henne igen då så jag kanske hittar några knappar till ;)
Tyvärr så är jag inte hemma nästa måndag så då missar jag spiden då..

här är en bild på snyggingen :)

/Moa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Johansson Tobias Johansson - 22 december 2013 14:14

Ni hittar oss nu på http://arabryttarna.horseworld.se/ istället. Hoppas ni följer med oss! ...

Av Moa Johansson Tobias Johansson - 1 december 2013 09:21

Vi har bestämt oss för att blogga på en portal som är bättre för oss hästbloggare. Så nu ska vi blogga på horseworld under namnet www.arabryttarna.horseworld.se! Hoppas ni kommer fortsätta läsa våran blogg :) //Moa och Tobbe ...

Av Moa Johansson Tobias Johansson - 29 november 2013 22:10

Känner mig som en berg och dalbana hela tiden ena dagen jätteglad andra dagen helt tvärsemot. Allt kringar runt massa saker, mest om att jag mår piss när jag tror folk inte gillar mig och bara vill slippa mig. Har känt så massa gånger, och mår verkli...

Av Moa Johansson Tobias Johansson - 29 november 2013 19:25


Äntligen fredag! Hur skönt lixom? Hade insläpp av hästarna idag, p fick vila för skulle hem och ha tacomys med familjen. Imorgon har jag utsläpp så blir att gå upp tidigt, jobbigt men mysigt :) tänkte jobba lite med P från marken, fota honom i et...

Av Moa Johansson Tobias Johansson - 29 november 2013 19:18


Har nyss varit i stallet, usch vad kallt det var! Gick bra han gick fin hela passet, känns väldigt bra nu! Han jobbar på jättebra! Ikväll skulle Moa ha kommit hit men hon kunde inte :/ tråkigt :( har nog inte umgåtts med henne sen jag flyttade ti...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards